Zbuduj ebike z Bikel.pl
Lekcja 8 - Silnik w kole HUB - budowa i szczegóły techniczne
Czego dowiesz się z tej lekcji?
Wkraczamy powoli w części praktyczne w naszym kursie ebike. Ta lekcja poświęcona jest silnikom w tylnym kole – HUB.
Najważniejsze kwestie poruszane w lekcji
- Czym różnią się silniki przekładniowe od bezprzekładniowych? Opowiem o ich wadach i zaletach.
- Dowiesz się, dlaczego silniki czujnikowe są lepsze od bezczujnikowych?
- Usłyszysz, że taki sam silnik występuje w różnych wariantach nawojów i który będzie dla Ciebie bardziej odpowiedni.
- Zwracam uwagę na to, co może się popsuć w takich silnikach.
- Jak należy dbać o te silniki?
- Poruszę też bardzo istotną kwestię zabezpieczenia termicznego przed przegrzaniem. Brak takiego w silniku może doprowadzić do trwałego jego uszkodzenia.
- Na koniec powiem, na co należy zwrócić uwagę przy montażu silnika HUB.
Życzę miłego oglądania i owocnej nauki 🙂
Marek Przybylak
Spis treści odcinka
Lekcja 8
- Silnik typu HUB – wiedza w pigułce
Linki
Film na YouTube: Zaplatanie silnika i dobór długości szprych do roweru elektrycznego
Lista polecanych komponentów do elektryfikacji roweru: https://kursebike.pl/polecane-komponenty
Podoba Ci się, co robimy?
Twoje wsparcie finansowe przyczynia się do tego, że możemy tworzyć kolejne treści. Bardzo Ci za nie dziękujemy! A jako prezent od nas otrzymasz 200 stron rzetelnej eBajkowej wiedzy (poradnik w formie e-book). Jest to kompendium informacji o zbudowaniu rowerów elektrycznych oraz ich eksploatacji.
49 zł
(dostępna również wersja papierowa)