Zbuduj ebike z Bikel.pl

Lekcja 8 - Silnik w kole HUB - budowa i szczegóły techniczne

Czego dowiesz się z tej lekcji?

Wkraczamy powoli w części praktyczne w naszym kursie ebike. Ta lekcja poświęcona jest silnikom w tylnym kole – HUB.

Najważniejsze kwestie poruszane w lekcji

  • Czym różnią się silniki przekładniowe od bezprzekładniowych? Opowiem o ich wadach i zaletach.
  • Dowiesz się, dlaczego silniki czujnikowe są lepsze od bezczujnikowych?
  • Usłyszysz, że taki sam silnik występuje w różnych wariantach nawojów i który będzie dla Ciebie bardziej odpowiedni.
  • Zwracam uwagę na to, co może się popsuć w takich silnikach.
  • Jak należy dbać o te silniki?
  • Poruszę też bardzo istotną kwestię zabezpieczenia termicznego przed przegrzaniem. Brak takiego w silniku może doprowadzić do trwałego jego uszkodzenia.
  • Na koniec powiem, na co należy zwrócić uwagę przy montażu silnika HUB.

Życzę miłego oglądania i owocnej nauki 🙂

Marek Przybylak

Spis treści odcinka

Lekcja 8

  • Silnik typu HUB – wiedza w pigułce

Linki

Lista polecanych komponentów do elektryfikacji roweru: https://kursebike.pl/polecane-komponenty

Kurs ebike - lekcja / Grupa na Facebook:u e-Bikel-owcy
Grupa na Facebooku:
e-BIKEL-owcy / fani pojazdów elektrycznych

Podoba Ci się, co robimy?

Twoje wsparcie finansowe przyczynia się do tego, że możemy tworzyć kolejne treści. Bardzo Ci za nie dziękujemy! A jako prezent od nas otrzymasz 200 stron rzetelnej eBajkowej wiedzy (poradnik w formie e-book). Jest to kompendium informacji o zbudowaniu rowerów elektrycznych oraz ich eksploatacji.

49 zł

(dostępna również wersja papierowa)