Gotowy projekt ebike
HUB-drive - Enduro MTB z pełną amortyzacją

Tutaj zainspirujemy Cię do wykonania ebike, na przykładzie Enduro MTB z silnikiem w tylnym kole. Podamy koszy budowy oraz komponenty, z których się składa.

Enduro MTB z silnikiem HUB-drive

Parametry ebike z HUB-drive

  • Masa pojazdu: 32,5 kg
  • Moc maksymalna: 1900 W
  • Prędkość maksymalna: 45 km/h
  • Zasięg: 50 – 125 km
  • Cena osprzętu bez roweru: 6050 zł
  • Cena łączna: 10550 zł

Komponenty do budowy ebike

  • Rama roweru (używana) / cena 4500 zł: Kona Coiler Dee-lux, rozmiar 18″, rocznik 2005, koła 26″ / 2.4″

Film prezentujący rower przed elektryfikacją:

  • Silnik HUB-drive z zaplecionym silnikiem w obręcz / cena 1400 zł: silnik XF19R 1000 W, obręcz dartmoor fortress V2, szprychy na wymiar, wolnobieg 7rz.
  1. Tutaj pokazuję, jak samodzielnie zapleść silnik w obręcz:

2. Możesz skorzystać również z usługi firmy zewnętrznej.

  • Sterownik / cena 600 zł: Kelly Controller KLS4812S / 35 A
  • Bateria „na wymiar” wykonana na zamówienie / cena 1600 zł (ogniwa z depakietu): 13S8P / 26,4 Ah / 1200 Wh / Samsung 35E
  • BMS (50 A / 10 A)
  • Skrzynka elektryczna / cena ok. 1500 zł: wykonana z druku 3D i pokrywy z dibondu 3mm
  • Ładowarka / cena 200 zł: prąd ładowania 3,5 A
  • Osprzęt / cena 200 zł: manetka gazu, kable, złączki
  • Komputer MPe (opcjonalnie): dołożenie wspomagania pedałowania i wiele informacji o stanie roweru podczas jazdy

I już - ebike gotowy 🙂

Obejrzyj film z budowy tego ebike: